مجيدفهمیده برادر شهيد محمدحسين فهميده در مورداینکه همواره برای خیلی ها سئوال است که چرا حسین فهمیده به همراه نارنجک ها خود را به زیر تانک انداخته است، گفت: طبق گفته شاهدان و همرزمان حسین، در آن روزها که خرمشهر به تازگی سقوط کرده بود، و دشمن قصد اشغال آبادان را داشت، و برای انجام این عملیات گویا دشمن دسته ای از تانک های ضد آرپی جی را برای حرکت به سمت آبادان آماده می کند.
وی افزود: حسین و همرزمانش که در برابر پیشروی این دسته مقاومت می کرده اند، برای متوقف کردن این تانک ها متوجه می شوند که این نمونه ضد آرپی جی است.
به گفته فهمیده، حسین پس از شنیدن خاصیت این تانک ها از زبان فرمانده خود و این امر که ضعف این تانک ها در زنجیر آنهاست، اقدام به جمع آوری نارنجک ها می کند و خود را به سر دسته این تانک ها می رساند.
وی افزود: حسین برای اینکه نارنجک ها را دقیقا به زنجیر تانک ها برساند باید خود نیز به زیر تانک می رفته است و این پاسخ سئوال خیلی هاست که می پرسند دلیل رفتن حسین به زیر تانک چه بوده است چرا که در غیر این صورت تانک متوقف نمی شد.
زمزمه...
ما را در سایت زمزمه دنبال میکنید
برچسب: محمدحسین, نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 2:51